Verzendbeleid (Webshop)
BESTELLING PLAATSEN VOOR VERZENDING
Om een bestelling te plaatsten voor verzending kan u in onze webshop de producten kiezen die u wenst aan te kopen. Plaats ze in uw winkelmand en klik nadien op afrekenen. Hierbij krijgt u de mogelijkheid om uw adresgegevens, alsook een bijkomende boodschap in te geven. Nadat de betaling is verwerkt ontvangen wij uw gegevens, wordt uw bestelling verwerkt en verzonden naar het opgegeven adres.
Indien u de bestelling niet wil laten leveren bij het factuuradres, kan u ervoor kiezen om een ander adres op te geven tijdens het afrekenen.
VERZENDKOSTEN
Per verzending rekenen we een vaste verzendkost aan van €7. Deze kost wordt automatisch mee verrekend tijdens het afrekenen. Wanneer uw bestelling is voltooid en klaar is voor verzending ontvangt u een email op het opgegeven e-mailadres bij afrekenen.
LEVERTERMIJN
Wij proberen alle bestellingen in België binnen 1 à 3 dagen te verzenden. De producten die gepersonaliseerd worden hebben een levertermijn van 4 à 12 werkdagen. Stuur ons zeker een mailtje ( [email protected] ) indien je voor jouw bestelling de levertermijn wil weten.
VRAGEN OVER LEVERING
Heeft u vragen over uw de levering van uw bestelling? Dan kan u contact opnemen via ons contactformulier . Voor dringende vragen kan u op weekdagen bellen op het nummer 03 293 92 61.